Uff benimde hep bulaniyor , hep bi midem yanıyor, sacli olcak diyolar , rapunzel bekliyorum valla
Ben 3 tane doğurdum yanma mi dersin bulantı mi dersin hepsini yaşadım. Sonuç hep kel doğdular
Ahahaha ilk kızımda doğurana kadar mide bulantısı mide yanması çektim sonuç kel doğdu şimdi 18 aylık saçı daha ancak bir parmak
1,512,590 soru
24,671,131 cevap
367,268 kullanıcı