Kızlar uygulamada 36+3 um ama doktor 37+3 dedi ve serklajliyim haftaya dikişlerim alınacak nst de sancın yok dedi ama birde siz bakar mısınız
Özür, bu belge tipi kabul edilmiyor.
1,512,149 soru
24,665,531 cevap
366,953 kullanıcı