0 oy
362 göst.
2 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (24 puan) sordu
Kizlar bugün kontrele giitim bebeğin kafası iri dedi 10 gün onde gidiyormuş bı sorun teşkil etmedini söyledi ama içim rahat etmedi başına böyle bişey gelen varmı tecrubelerinizi paylaşırsınız?doğduktan sonra düzeliyor mu yada
Gebelik haftası 33+5

6 Cevap

0 oy
2 Ağustos 2022 (799 puan) cevapladı
Benim bebeğimde iki hafta önde ama çok dert etmedim.esimin kafasıda büyük genetik olabilir doktor bı sıkıntı olsa söylerdi o yüzden insanların ne dediği umrumda değil 
-Reklam-
0 oy
2 Ağustos 2022 (1,607 puan) cevapladı
Sıkıntı etmenize gerek yok kiminde önde gidiyor kiminde geride gidiyor üzülme doğumdan sonra düzelebilir
0 oy
2 Ağustos 2022 (691 puan) cevapladı
Benim arkadaşıma demişlerdi. Doktor ekmek, makarna ve pilavı yememesini söyledi. O da yememişti şimdi bebiş beş aylık oldu normal doğdu bir sorun olmadı. Ama ona doktor dikkat et demişti sorun teşkil etmez dememişti
0 oy
2 Ağustos 2022 (986 puan) cevapladı
Bana da 35.haftamda 3 hafta önden gidiyor demislerdi bende çok takmistim kafama daha yeni doğum yaptim ve kafasi haftasiulyla uyumlu doğdu, bazen makineleren kaynaklı olabiliyor. Genetik de olabiliyor benim esimin biraz iri kafasi yuvarlak ondan dolayi da öyle cikabilir. Takma kafana Canm
0 oy
2 Ağustos 2022 (1,295 puan) cevapladı
Kız benim 3 hafta önde hem kafa hem gelişim hem de kilo olarak. Doktorum aile de genetik baba da varsa olur dedi eşimin kafası da küçük ama kardeşimin kafası büyük koca kafaliydi hatırlıyorum. Kardeşimin büyüktü dedi o yüzden dedi. Harbiden de oğlan dayiya çeker dedikleri çok doğruymuş. Huyu çekmesin yeter ki :))) 
0 oy
2 Ağustos 2022 (361 puan) cevapladı
Benim iki bebeğiminde önde gidiyordu 10 gün . Çok şükür bişey olmadı doktor çok önemli değil dedi zaten. Önemli olan o gün sayısının gittikçe artması artmıyor öyle kalıyorsa sorun değil 10 gün 2 hafta falan büyük olabilir her gittiğinde doktor baksın sorun olmaz 

İlgili sorular


1,512,800 soru

24,673,931 cevap

367,430 kullanıcı

...