0 oy
178 göst.
2 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (14 puan) sordu
Simdi doktordan geliyorum 5+6 haftalik gebeyim kesem 13.6 çikti 15 gun sonra kalp atışını duyariz dedi sorum kesemin boyutu normalmi acaba ? Birde vifolic almam gerektigini soyledi kullananlar yorum yazabilirmi
Gebelik haftası 5+6

1 cevap

0 oy
2 Ağustos 2022 (395 puan) cevapladı
Benim 5+3de kesem 6.6ydi sizinki buyuk biraz ikiz olabilir belki
2 Ağustos 2022 (14 puan) yorumladı
Aa inşallah cnm Allah razi olsun
-Reklam-

1,512,478 soru

24,669,648 cevap

367,188 kullanıcı

...