Merhaba, günaydın herkese. 9 da randevum var doktoruma şeker yüklemesi de yapılacak aç gel dedi ama sabahlari boğazım aşırı yaniyor reflü yanması gibi su içmemek için zor duruyorum su icsem olur mu acaba
1,512,458 soru
24,669,440 cevap
367,171 kullanıcı