Ben hep bebek yağı sürüyorum iyi geliyor ilk aylarda dokunmadım bile o derecede kötü idi şimdi bebek yağı yumuşatıyor çatlama yaşamıyorum
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı