0 oy
153 göst.
30 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Arkadaşlar bebeğim dün aksamdan beri göbeğimin önüne toplandı. Düne kadar sağ tarafımda çok hissediyordum. Şimdi önümde sertleşmiş bir şekilde duruyor. Hareketleri de az. Sizce normal bir durum mu, düzelir mi? Cevaplarsanız çok sevinirim. 
Gebelik haftası 35+2
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
30 Temmuz 2022 (337 puan) cevapladı
Pozisyon değişmiş olabilir, degistiklerinde hareketler azalirmis benimde başıma gelmişti doktora söylemiştim ultrasonla kontrol edince pozisyon değişmiş bu pozisyonda hareketleri daha az hissedersin demişti 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 235 göst.
27 Mart Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde k.e5319 (2 puan) sordu
0 oy
2 cevap 386 göst.
0 oy
6 cevap 508 göst.

1,512,350 soru

24,668,080 cevap

367,110 kullanıcı

...