0 oy
149 göst.
29 Temmuz 2022 Doğum kategorisinde (467 puan) sordu
Kızlar dün gece 11de bebeğim dünyaya geldi ama hiç sütüm yok normal doğum devamlı emziriyorum ne tavsiye edersiniz gelmesi için 
Gebelik haftası 39+1
Kapatılma nedeni: Sol üst köşede Bebek bakımı bölümünden post açınız

1 cevap

0 oy
29 Temmuz 2022 (8 puan) cevapladı
Hummana anne cayi icebilirsin hem süt  yapiyo jem sutu arttiriyo ben onun sayesinde doyurabildlm kizimi tabi bolca su da icmelisin 
30 Temmuz 2022 (467 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim canım aldım içiyorum inşallah işe yarar bol su meyve suyu tüketiyorum
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 541 göst.
0 oy
7 cevap 650 göst.
0 oy
4 cevap 439 göst.
14 Ekim 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hamileanne (165 puan) sordu

1,512,349 soru

24,668,030 cevap

367,106 kullanıcı

...