0 oy
101 göst.
28 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (15 puan) sordu
Kizlar merhaba, 

3 haftalık falan hamileyim sanirim ama cok erkenden doktora gitmek istemiyorum. Solgar folik asit siparisi verdim hastanede gorevli bi arkadasim da imom alabilecegimi soyledi. Sizce baslangicta ne yapmaliyim. Birde cok mide bulantim var erken başladı. Bunun düşükle sonuclancagini söyledi. Siz ne dusunuyorsunuz
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular


1,512,374 soru

24,668,351 cevap

367,122 kullanıcı

...