0 oy
112 göst.
27 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (99 puan) sordu

Öncelike iyi akşamlar canlarım bu agırlar yalancı sancımı yoksa erken dogum belirtisi mi cok özür diliyorum 1 haftan beli kabız olmuşum karnımda acayıp agırlar var ne yapsam gecmiyor sapah kahvaltı yaptıktan sonra bel karın agrısı sanki ilk adet olacam gibi agiyor midem bulaniyor başım dönüyor lavobum geliyor cikmaiyorum ishal tarzi ama afdersiz biraz katı yani tam ishal degil ama bel karin agrısından durmıyorum rahimde agri var idrar cıknca kasıklarda agri oluyor bunlar yalanci sancımı yoksa erken dogum belirtisimi benim gibin bunları yaşayan varmi lutfen cevap verin


Bu arada ikinci gebelik aralarinda 13 ay olcaak erken gebe kladim icinde olabilir mi
Gebelik haftası 32×3

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 465 göst.
0 oy
0 cevap 240 göst.
0 oy
2 cevap 205 göst.
29 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zehrayldz (156 puan) sordu
0 oy
0 cevap 120 göst.
27 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Meryem13ela (7 puan) sordu

1,512,256 soru

24,666,879 cevap

367,044 kullanıcı

...