0 oy
225 göst.
26 Temmuz 2022 Doğum kategorisinde (375 puan) sordu
Bugün itibariyle 40 +5oldum gün için bebeğim kendini çok kasıyor 5 dk da bir wc ihtiyacım oluyir ve asla tutamıyorum tuttukxa daha çok kasiliyor kendi sancımı beklemek istiyorum qma gelmiyor bi türlü randevuda bulamıyorum kontrol için ne yapmam lazım 
Gebelik haftası 40 +5

2 Cevap

0 oy
26 Temmuz 2022 (22 puan) cevapladı
Acilden giris yapin aliyorlar
-Reklam-
0 oy
26 Temmuz 2022 (494 puan) cevapladı
Randevusuz git cnm almazlarsa acilden giriş yap ben öyle yaptım dün.  Kendi doktorum doğuma gitmiş diğeri de bakmadı acilden girdim o bakmayan doktor geldi benim ayağıma :))
26 Temmuz 2022 (375 puan) yorumladı
İsabet olmus :)

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 191 göst.
0 oy
1 cevap 164 göst.
15 Şubat 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ezoli (310 puan) sordu
0 oy
1 cevap 273 göst.
0 oy
4 cevap 980 göst.
6 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aliyefth48 (206 puan) sordu

1,512,382 soru

24,668,449 cevap

367,124 kullanıcı

...