0 oy
128 göst.
23 Temmuz 2022 Doğum kategorisinde (10 puan) sordu
Merhabalar Adana şehir hastanesinde doğum yapan varmi normal veya sezeryan doğumu nasıl yapıyorlar doğum yapıp memnun kalan varmi 
Gebelik haftası 20+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 292 göst.
31 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde M-2525 (25 puan) sordu
0 oy
0 cevap 178 göst.
26 Aralık 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde M-2525 (25 puan) sordu
0 oy
16 cevap 1,603 göst.
0 oy
1 cevap 247 göst.
10 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Seyma6363 (6 puan) sordu

1,512,332 soru

24,667,864 cevap

367,087 kullanıcı

...