0 oy
535 göst.
26 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (14 puan) sordu

Selam kizlar 19 haftalik olduk 2.gebeligim hala hissetmedim normalmi sizce kiloloyum acaba oyuzdenmi hissedemiyorum

6 Cevap

0 oy
26 Aralık 2018 (212 puan) cevapladı

Benimde üçüncü hamileligim ama 14 haftalikken hissettim kişiden kişiye degisyor bende minyon zayıf olduğum için diğerlerinde de öyle hemen hissettim 

-Reklam-
0 oy
26 Aralık 2018 (1,280 puan) cevapladı

Kilon ne kadar ki kuzum bende 18 oldm hissediyorum hicmi hissetmysn bazı doktorlar 20.haftaya kadar hissedemeyeblrsnz diyo doktora ne zaman gittin en son 

0 oy
26 Aralık 2018 (3,209 puan) cevapladı

Bebek daha minik ya kilolu olduğundan anlayan atabilirsin canım.1-2 haftaya kalmaz hissedersin.

0 oy
26 Aralık 2018 (378 puan) cevapladı

Uzulme canim bende 20 haftada hissettim benimde gobegim vardi kilom ondan galiba icincu bide bebek olur yani oule sıkma canini

0 oy
26 Aralık 2018 (166 puan) cevapladı

Benim de  ikinci gebeliğim ve 19 olduk bugün ben de hissetmedim henüz. Hayırlısı bekliyorum bakalım.

0 oy
26 Aralık 2018 (998 puan) cevapladı

Kilodan da olabilir canim hissedersin inşallah en yakin zamanda

İlgili sorular


1,512,829 soru

24,674,474 cevap

367,452 kullanıcı

...