Bilmiyorum cnm post yukarı çıksın
38 haftanda olmam lazım dedim dedin ama 37 de neden olacaksın ki canım sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin rabbşm insallah bende 37 haftamdayım 25 Temmuz randevum var
1,512,298 soru
24,667,316 cevap
367,059 kullanıcı