0 oy
217 göst.
22 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (360 puan) sordu
Hayırlı sabahlar...

12+3 günlük hamileyim  3 gündür ishalim  var.

Ateş falan yok bebeğim için endiseliyim  benim gibi gebelikte ishal geçiren  var mı? Bebeğim etkilenir mi,ne yapmam gerekiyor.

Yardımcı olur musunuz....?
Gebelik haftası 12+3

3 Cevap

+1 oy
22 Temmuz 2022 (559 puan) cevapladı
Kuru Türk kahvesi e limon sık  ye
-Reklam-
+1 oy
22 Temmuz 2022 (727 puan) cevapladı
Dr un verdiği ilaçlar kullanılabilir sadece. Dr tavsiyesi dışında ilaç kullanmamalısınız. Bol bol sıvı alın. Muz, haşlanmış patates tüketebilirsiniz.
0 oy
22 Temmuz 2022 (344 puan) cevapladı
Bnde de var üç gündür ishallik okuduğum kadarıyla bişey olmaz diyolar ama bol bol su icmen gerekiyo sıvı şeyler tüket ishal oldugun için vücudun susuz kalmasin diye 
22 Temmuz 2022 (360 puan) yorumladı
Salgın mi var,bilginiz var mı
22 Temmuz 2022 (344 puan) yorumladı
Salgın var diye de duydum kuzenim de aynı şeyden şikayetçi o da hamile bugün doktoruma sordum yediğin bişi dokunmuştur belki dedi. 6 aydır sürekli kabızlık vardı birden ishal olunca da yediğimden kaynaklandığıni düşünmüyorum

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 292 göst.
0 oy
1 cevap 218 göst.

1,512,157 soru

24,665,644 cevap

366,961 kullanıcı

...