0 oy
247 göst.
21 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (73 puan) sordu
Kizlar 39 haftalik hamileyim. Bu hafta normal sancimla dogum yapmazsam doktor 1 hafta sonra sunni sanciyla dogum yaptiracak. Rahim agzim kisa ve aciklikta var ama bi türlü sancim gelmiyor. Sadece bugün kasiklarimda çekme başladı agri giriyor sonra geciyor. Sizce dogum belirtisi olabilir mi? Birde cok fazla midem bulaniyor. Bebek asagida oldugu halde sanki midemde baski var
Gebelik haftası 39

1 cevap

0 oy
21 Temmuz 2022 (1,605 puan) cevapladı
Mide bulantısı açılma olduğuna işaret ediyor çoğu dogumlarda acilman oluyordur belki
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 287 göst.
12 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Keziban asel (4 puan) sordu
0 oy
1 cevap 252 göst.
0 oy
2 cevap 274 göst.
13 Ağustos 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Prenses&PrensAnnesi (3,977 puan) sordu

1,512,285 soru

24,667,114 cevap

367,049 kullanıcı

...