0 oy
158 göst.
21 Temmuz 2022 Doğum kategorisinde (82 puan) sordu
Kizlar mrb ben dogum yaptim ama hastanede bebege sdc isitme  ve topuk testi yapildi. dogumdan birkac gun sonra coxuk dokturunada goturdum ama herhangi bir test yapilmadi. Acaba baska testlerde yapiliyir mu ??

1 cevap

0 oy
21 Temmuz 2022 (1,842 puan) cevapladı
Ben daha doğum yapmadım ama sağlık ocağında doğumdan 1 hafta sonra gel topuk kanı alacağız dediler sadece
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 628 göst.
0 oy
12 cevap 979 göst.
0 oy
1 cevap 180 göst.

1,512,350 soru

24,668,064 cevap

367,107 kullanıcı

...