0 oy
224 göst.
20 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (10 puan) sordu
Merhabalar arkadaşlar 7 haftalık hamileyim bugün kan tahlili verdim kadın doğumda doktor bu sonuç hakkında bir şey söylemedi bende e nabiza geç düştü eve gelince gördüm. Riskli bir şey mi ne anlama geliyor yaşayan var mı bu durumu internetten bakınca moralim bozuluyor 
Gebelik haftası 7

1 cevap

0 oy
20 Temmuz 2022 (734 puan) cevapladı
Vücudun önceden enfeksiyon geçirmiş ve hastalığa karşı bağışıklığın olduğunu gosteriyor canım benimde yüksek çıkmıştı bir sorun yok
20 Temmuz 2022 (10 puan) yorumladı
Cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim bebeğe bir zararı olmasın da zaten Tsh i düşünüyorum bir yandan 59 dan 7 ye düştü iki haftada onun tedirginliği var üzerimde
20 Temmuz 2022 (10 puan) yorumladı
Tekrar baktm da 75 değil 75.300 yazıyormuş yine normal mi acaba bu değerim?
-Reklam-

İlgili sorular


1,512,631 soru

24,671,466 cevap

367,283 kullanıcı

...