0 oy
241 göst.
19 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (297 puan) sordu
Özele gitcm ama aşırı pahalı devlet hastanesine gitmeyi düşünüyorum korkuyom 

1 cevap

0 oy
19 Temmuz 2022 (1,475 puan) cevapladı
İlk doğum sa devlette riskli bir durum olmadığı müddetçe yapmazlar sezeryan 
19 Temmuz 2022 (297 puan) yorumladı
Evt canm ama 3. Devlette olmak istiyorum çünkü durum yok
19 Temmuz 2022 (1,475 puan) yorumladı
Devlet okadar da kötü değil ya çünkü sezeryan olduğu için hangi hastanede olmayı düşünüyorsunuz Urfa'da
19 Temmuz 2022 (297 puan) yorumladı
Valla canm Harran iyi diyolar sence
19 Temmuz 2022 (297 puan) yorumladı
Valla canm Harran üniversitesi iyi diyolar sence
19 Temmuz 2022 (1,475 puan) yorumladı
Valla hangisi iyi bilmiyorum ama sana hangisi yakınsa orada ol bence Urfa'da ki tüm hastaneler büyük ve iyi
Bide normal doğum olmadığı için çok korkutma kendini devlet hastanesi sezeryan açısında iyi bende ilkini özelde ikincisini devlette oldum pek te bı fark yok aslında...
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 86 göst.
0 oy
0 cevap 556 göst.
15 Mayıs 2024 Doğum kategorisinde Busraa3833_ (22 puan) sordu
0 oy
1 cevap 396 göst.
18 Nisan 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Kehriban (543 puan) sordu

1,512,361 soru

24,668,244 cevap

367,114 kullanıcı

...