Hiç alakası yok canım tamamen hormonlarla alakalı benim erkek bebeğim hiç tatlı yemedim tiskindim hatta hani derler ya ye tatlıyı doğur hakkıyı
1,512,781 soru
24,673,768 cevap
367,417 kullanıcı