0 oy
241 göst.
17 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (407 puan) sordu
Sehir hastanesine 28 haziranda kontrole gittim 26 temmuzda direk acile gitmemi söyledi Çatı muayenesimi yapacak acaba ama 35 haftalk oluyorum gittgmde erkn olmus olmuyor mu 37den önce erkn diye biliyorum siz ne düşünüyorsunuz kafam çok karışık lütfen yardım
Gebelik haftası 34+2
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
17 Temmuz 2022 (395 puan) cevapladı
Erken ama bebeğin kilosu iyiyse aliyolar
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 336 göst.
8 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zezee (456 puan) sordu
0 oy
13 cevap 682 göst.

1,512,452 soru

24,669,311 cevap

367,168 kullanıcı

...