0 oy
192 göst.
16 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (174 puan) sordu
6+2 haftalık hamileyim mide bulantım çok var ve kusuyorum iştahım yok ne yapabilirim 
Gebelik haftası 6+2
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
16 Temmuz 2022 (89 puan) cevapladı
Merhaba.Ben de o haftalarda cok mide bulantiis yasadim simdi 11hafta 1gun.gecti cok sukur.Sari kiz icecek var o benim mide bulantimi geciriyordu bir de hayva.Doktor ilac da yazmisdi onu da iciyordum
-Reklam-
0 oy
16 Temmuz 2022 (330 puan) cevapladı
Prilam dr yazdirin doktorunuza cok iyi geliyor mide bulantisina

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,558 soru

24,670,813 cevap

367,245 kullanıcı

...