0 oy
285 göst.
16 Temmuz 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (283 puan) sordu
40+3 günlük oldum hic açılma sancı yok ne yaptiysam olmadı dün öğlen 12 dek gece1 kadar yürüdüm gezdim ama tık yok napcam ilk hamilelik te de aynısı oldu suni sancı verdiler kendi sancim olması için ne yapabilirim başka

1 cevap

0 oy
16 Temmuz 2022 (37 puan) cevapladı
Bende 39+4 um hala birseyim yok banada bilgi verin sadece arada sırada hafif sancım oluyo o kadar
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 361 göst.
0 oy
7 cevap 1,078 göst.

1,512,335 soru

24,667,925 cevap

367,095 kullanıcı

...