0 oy
132 göst.
15 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (158 puan) sordu
7+4 deyim Kızlar ilçedeyim  sabah uyandığımda pembe bi leke gelmişti öğlene doğru da kahverengiye kivamsiz su gibi bir leke geldi içinde de kırmızı ip gibi bi kırmızı şey vardi bugünde tatil acilde doktor kadin doğumcu yok napmaliyim ağrım sancım yok

1 cevap

0 oy
15 Temmuz 2022 (347 puan) cevapladı
Korkutmak istemem ama düşük tehliken olabilir 7. Haftada bende de olmuştu ilaç kullandığım halde doktora gidemediysen ayaklarını uzat dinlen fazla kendini yorma en kısa zaman da Dr git sana progestan verir 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 340 göst.
25 Ocak 2022 Hamilelikte Testler kategorisinde -Seda-- (3,240 puan) sordu
0 oy
2 cevap 341 göst.
5 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mmayaa (35 puan) sordu
0 oy
4 cevap 698 göst.
17 Mayıs 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fatmaaskin (176 puan) sordu

1,512,296 soru

24,667,272 cevap

367,059 kullanıcı

...