Kızlar adetim 7 gün gecikti iki defa evde test yaptım silik şekilde iki çizgi çıktı bugün de kan verdim ama sonucu anlamadım. Bir de üstüne hafif kanamam oldu inşallah düşük değildir sizde yorumlayabilir misiniz
1,512,671 soru
24,672,125 cevap
367,314 kullanıcı