0 oy
208 göst.
13 Temmuz 2022 Doğum kategorisinde (98 puan) sordu
Kızlar 36.haftadayım nedense şu an doğum korkusu sardı beni özellikle sezeryan sonrası gelip karnına bastıriyolar ya ilk sezeryanim geldi aklıma yine ayni şeyler olucak diye kalbim durucak
Gebelik haftası 36
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
13 Temmuz 2022 (1,795 puan) cevapladı
Doğumdan çıkıp odaya geldiğinde karnına yavaş yavaş dairesel hareketlerle masaj yap.p rahmi yerine getirip kanamanı düzenleyevek böylece karnına bastırmayacaklar.

Bunu 2. Doğumda hemşire söylemişti ve dediğini yaptım bastırmak zoeunda kalmadılar
13 Temmuz 2022 (98 puan) yorumladı
Olur denerim ya inşallah hemşirelere gerek kalmaz
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 619 göst.
12 Ocak 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aslıcık (293 puan) sordu
0 oy
3 cevap 565 göst.
0 oy
1 cevap 152 göst.

1,512,562 soru

24,670,869 cevap

367,251 kullanıcı

...