0 oy
138 göst.
12 Temmuz 2022 Doğum kategorisinde (35 puan) sordu
Merhaba arkadaslar,

6 ay once sezaryen dogum yaptim, son 2 3 gundur karnimda sezaryen yaramimin kisminda baya bir sertlik olustu ayni durumu yasayan arkadaslar var mi acaba neden olabilir.oyle birsey.
Gebelik haftası Dogdu

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 416 göst.
3 Ocak 2022 Doğum kategorisinde Eminecmkl (65 puan) sordu
0 oy
0 cevap 200 göst.
3 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sinemsinemsinem (492 puan) sordu
0 oy
2 cevap 303 göst.
29 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Lisa1998 (2,280 puan) sordu
0 oy
2 cevap 347 göst.
27 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde Bsrakran (511 puan) sordu

1,512,233 soru

24,666,633 cevap

367,023 kullanıcı

...