0 oy
448 göst.
12 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (105 puan) sordu
Kızlar ben 41+1 oldum ve dün hastaneye gittim bisey yapmadılar bana çocuğun kalbi yavaşlamış dediler ve serum verip yolladılar sonra başka hastaneye gittim orasi da tek idrar tahlili aldılar napmaliyim korkuyorum bisey olucak diye 
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

3 Cevap

0 oy
12 Temmuz 2022 (80 puan) cevapladı
Korkma canım Allah'ın izniyle kucağına alırsın inşallah özel bir hastaneye git ve bişeyden bahsetme bakalım aynı mı diyecek ona göre dersin onlara bişey yoktur inşallah. Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah canım 
12 Temmuz 2022 (309 puan) yorumladı
katılıyorum bende aynısını yapmıştım. bu çocuk canavar gibi demişti
-Reklam-
0 oy
12 Temmuz 2022 (4,021 puan) cevapladı
Özel hastaneye başvurun canım kalbi yavaşladı ise doğum yapmalısınız tehlikeli diye biliyorum 
0 oy
12 Temmuz 2022 (16 puan) cevapladı
Normal doğum bekliyorsunuz sanırım, 41+ da hâlâ doğum gelmediyse tekrar başka hastaneye gidin bebek ve siz için

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 266 göst.
0 oy
2 cevap 400 göst.
0 oy
3 cevap 352 göst.
26 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kardem_ (105 puan) sordu

1,512,350 soru

24,668,003 cevap

367,103 kullanıcı

...