30 haftalık hamileyim kizlar sanırım korona oldum.buqun 3 qunum buqazlarim acıyı oksurunce ne yapsam geçer bebeqe zararı olur mu korona olamamim başına qelen var mı.
1,512,825 soru
24,674,406 cevap
367,449 kullanıcı