0 oy
168 göst.
5 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (60 puan) sordu
35+1 deyim gece karnımın bi tarafına bıçak saplanır gibi bi acıyla uyandım bi dakika dan kısa sürede toparladım ama şimdi de ara ara öyle bi acı oluyor randevu bulamıyorum neden olur acaba bilgisi olan var mi 
Gebelik haftası 35+1

2 Cevap

0 oy
5 Temmuz 2022 (32 puan) cevapladı
Kramp mıdır acaba. Krampsa normaldir. 
5 Temmuz 2022 (60 puan) yorumladı
Çok ani ve çok siddetliydi yerimden kalkamadım
-Reklam-
0 oy
5 Temmuz 2022 (138 puan) cevapladı
Ben de gaz sancısından oluyordu

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 285 göst.
0 oy
1 cevap 142 göst.
2 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde mavi kalp (27 puan) sordu

1,512,202 soru

24,666,185 cevap

366,986 kullanıcı

...