0 oy
167 göst.
3 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
Kızlar 19+6 ve ilk hamileliğim.  Bebeğin kıpırdaması  vs bisi hissetmedim henüz.. normal bir durum mu sizce ? 

2 Cevap

0 oy
3 Temmuz 2022 (44 puan) cevapladı
22. Haftaya kadar hissetmek gerekir. Şuan için normal. 
-Reklam-
0 oy
3 Temmuz 2022 (1,752 puan) cevapladı
İlk gebeliklerde geç hissetmeye başlamak çok normal canım. Biraz da kilo varsa daha da geç hissediliyo. Hatta bebeğin eşi öndeyse de hissedemeyebilirsin. Hepsi bir etken yani 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 272 göst.
0 oy
7 cevap 439 göst.
0 oy
4 cevap 235 göst.

1,512,168 soru

24,665,829 cevap

366,971 kullanıcı

...