0 oy
276 göst.
1 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (122 puan) sordu
Anemisi olup sezeryan yada normal doğum yapan var mı korkuyorum 
Gebelik haftası 38+2

1 cevap

0 oy
1 Temmuz 2022 (434 puan) cevapladı
Kan değerin kaç canım? Benimde çok düşüktü doktorum iğneye baslatti doguma kadar yukselsin diye 2 haftadir kullanıyorum yukseldimi bilmiyorum ama doguma az kaldi pazartesi baktiricam
1 Temmuz 2022 (122 puan) yorumladı
8 benim kan değerim iki gün sonra doğum var çok geç farkedildi benimki iki ünite kan takacaklar bir gün öncesi ama korkuyorum yinede hiç güzel şeyler okumadım internetten
1 Temmuz 2022 (434 puan) yorumladı
İnternete hiç bakma canım korkma kan takilimca zaten direkt alıyor vücut onu Allahin izniyle sağ Salim kucağına al yavrunu insallah . İnterne bakarsak inan her şey de ölüyoruz mahfoluyoruz okuyup canını sıkma hiç.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 903 göst.
0 oy
8 cevap 1,163 göst.
0 oy
4 cevap 359 göst.
0 oy
4 cevap 519 göst.

1,512,367 soru

24,668,283 cevap

367,117 kullanıcı

...