0 oy
845 göst.
30 Haziran 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (716 puan) sordu
18 haftalık hamileyim. dünden bu yana karnımda ağrı olunca acile gittim. acil doktoru kanımda enfeksiyon olduğunu söyledi. kadın doğum uzmanı olmadığı için bebeğe zarar verir mi bu durum bilmiyormuş. doktoruma 1hafta sonraya randevu bulabildim. çok endişeliyim. Bu durumu yaşayan oldu mu? 
Gebelik haftası 18

7 Cevap

0 oy
30 Haziran 2022 (1,908 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Bebeğe geçebilir önlemini alın bence 
-Reklam-
0 oy
30 Haziran 2022 (5 puan) cevapladı
Benımde hem ıdrarımda hemde kanımda cıktı doktor ilaç vermedi zararı olmaz inşlh
30 Haziran 2022 (716 puan) yorumladı
acil doktoru antibiyotik verdi. ancak benim ilaçların çoğuna alerjim var. geçmiş olsun sana da. inşallah bebeklerimize bir riski olmaz.
0 oy
30 Haziran 2022 (7 puan) cevapladı
Bende enfesiyon yuzunden 10 tane antibiyotik igne kullandim hala da tam düşmüş degil kandaki emfeksiyonun bebege gecme riski oluyormus doktorum oyle soyledi ihmal etmeyin bian once doktorunuza görünün 
0 oy
8 Mayıs 2025 (10 puan) cevapladı

Durmayın yarın acile gidin ben kanda enfeksiyonda 26 haftamda erken doğum yaptım ve bebeğimi kaybettim sizde zaman kaybetmeden gidin ilaç yatış biseyler yapıyorlar mutlaka gidin

8 Mayıs 2025 (8,866 puan) yorumladı
Çok eski.post cnm
0 oy
9 Mayıs 2025 (423 puan) cevapladı

Bebeğe zararı var , sağlık ocağına giderseniz bile ilaç verirler size bence çünkü siz bekledikçe enfeksiyon geçmez çoğalıyor 

0 oy
9 Mayıs 2025 (717 puan) cevapladı

İlaç yazmadi mi

0 oy
9 Mayıs 2025 (245 puan) cevapladı

Benimde karın ağrım var ya nasıl bir ağrı acaba 

9 Mayıs 2025 (10 puan) yorumladı
Valla şimdide hamileyim bı yerim agrisa hemen gidiyorum

1,512,305 soru

24,667,527 cevap

367,070 kullanıcı

...