Arkadaşlar dohumdan sonra devletten ne gibi bı yardım parası alınıyor bilen varmı sigorta ya başvuru filan diyorlar nasıl yapılıyor
Bunu bende merak ediyorum
Dogumdan sonra doğum raporunu götür içeri ver 300 tl para ve 150 tl süt parası veriyorlar
1,512,225 soru
24,666,450 cevap
367,010 kullanıcı