0 oy
159 göst.
29 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (16 puan) sordu
Arkadaşlar 19 haftülık gebeyim ve tsh 0.01 cıkıyor ilac kullaniyorum fakat yükselme olmuyor benim gibi sıkıntı yaşayan var mı bebeğe bir zararı olacak diye cok korkuyorum
Gebelik haftası 19

1 cevap

0 oy
29 Haziran 2022 (500 puan) cevapladı
Benimde ayni busekilde tsh degerim ilac kullaniyorum 19haftaligim her ay t3t4 degerime gore ilaci ayarliyor doktorum insallah birsey olmaz cnm bebislerimiz Allaha emanet
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 175 göst.
0 oy
0 cevap 86 göst.
0 oy
0 cevap 55 göst.

1,512,804 soru

24,674,025 cevap

367,432 kullanıcı

...