?????
Elevit dediler burda
Elevit diye bi söylenti vardı
Bende Arastirdim Elevitte o pis jelatini var decavitte balık jelatini var iyi olan decavit
1,512,631 soru
24,671,466 cevap
367,283 kullanıcı