0 oy
811 göst.
24 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (996 puan) sordu

?????

3 Cevap

0 oy
24 Aralık 2018 (2,234 puan) cevapladı

Elevit dediler burda

24 Aralık 2018 (996 puan) yorumladı
Ben anlamadım bu doktoru hem devit hem elevit yazmış
24 Aralık 2018 (2,234 puan) yorumladı
Ben sadece decavit kullaniyorum canim bilemicem
-Reklam-
0 oy
24 Aralık 2018 (4,900 puan) cevapladı

Elevit diye bi söylenti vardı 

0 oy
24 Aralık 2018 (765 puan) cevapladı

Bende Arastirdim Elevitte o pis jelatini var decavitte balık jelatini var iyi olan decavit

24 Aralık 2018 (288 puan) yorumladı
burada decavitte de var diye yazıldı o gün bugündür bıraktım iyi mi yaptım kötü mü onu da bilmiyorum
24 Aralık 2018 (765 puan) yorumladı
Evt burda yazdılar decavittede var diye ben önceden arastirmistim hatta kızdım o gün gebe kadınlara engel oluyorsunuz decavitte herhangi pis birsey  yok diye
24 Aralık 2018 (1,125 puan) yorumladı
Evet söyledi, çekti gitti. Bende karşı görüş yazdım ama 40tan fazla cevap olunca arada kaynadı. Her yazılana inanmayın. İyice araştırın. Sadece elevit kardeşim domuz jelatini olan.

İlgili sorular

0 oy
16 cevap 1,783 göst.
0 oy
3 cevap 5,081 göst.
0 oy
62 cevap 7,143 göst.
0 oy
3 cevap 899 göst.
27 Ağustos 2018 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Şûra18 (78 puan) sordu

1,512,635 soru

24,671,552 cevap

367,283 kullanıcı

...