0 oy
249 göst.
27 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (764 puan) sordu
Kızlar elinde fazla olan var mı henüz kese olmadığı için rapor cıkmıyor pahalıya denk geliyor elinde olan varsa sevinirim 
Kapatılma nedeni: Yasak post

1 cevap

0 oy
27 Haziran 2022 (196 puan) cevapladı
Rapor olmasa bile özel doktorları yazıyor devlet bi kısmını karşılıyo ama rapor çkarabilirler pıhtı sorunu varsa keseyi beklemeden bende kullanıyorum başından beri ilk başlarda yarı yarıya aldım bilmiyodum raporu şimdi raporlu
27 Haziran 2022 (764 puan) yorumladı
Bilmiyordum bunu canım doktoruma soruyum teşekkür ederim
27 Haziran 2022 (196 puan) yorumladı
Rica ederim hayırlısıyla haberinizi alın inşallah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 1,073 göst.
0 oy
3 cevap 311 göst.
0 oy
6 cevap 637 göst.
0 oy
2 cevap 401 göst.

1,512,432 soru

24,669,069 cevap

367,158 kullanıcı

...