Merhabalar 36+6 haftalık hamileyim şuan karnımın alt kısmında adet sancısı gibi sanci var 3 cu gebelik buda kız olcak doğum baslamismi sizce bide dün peçeteyle damlacik kan vardı doktora gitmelimiyim
1,512,382 soru
24,668,449 cevap
367,124 kullanıcı