Bence gayet normal canım
Benim 15. Gün beta HCG değeri 623 çıkmıştı bizde kimyasal gebelikten çok korkmuştuk meğer ikiz gebelikmiş
1,512,452 soru
24,669,314 cevap
367,168 kullanıcı