0 oy
117 göst.
23 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (144 puan) sordu
Kizlar normalde hamilelik boyu bende aknti oldu beyaz kremsi. Ama az once cok sekilde yumurta beyazi katiliginda akinti geldi.ilk defa. Agrim yok ama belimde agri var hafif. Normal mi? Dogum belirtisi mi? Doktora sordum bilmiyorum yanima gelince bakarm dedi sinir oldum.

1 cevap

0 oy
23 Haziran 2022 (61 puan) cevapladı
Canım bende aynısını dun yaşadım doktorum çağırdı gittim ama ben akıntı olmasindan degilde su gelmesinden suphelenmistim herseyime detayli bakti akintiymis su değilmiş çok şükür bu haftadan sonrada akıntı normal demisti 
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,339 soru

24,667,964 cevap

367,099 kullanıcı

...