0 oy
298 göst.
22 Haziran 2022 Doğum kategorisinde (545 puan) sordu
pazar günü  gün almak için doktoruma gittim nst de sancı çıkınca apar topar sezeryana alındım ikinci sezeryanim  çok şükür ikimiz de iyiyiz darısı sağlıklı bir şekilde size olur inşallah 39+0 haftalık geldi prensesim 3.200 gram geldi dünyaya 
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

2 Cevap

0 oy
22 Haziran 2022 (322 puan) cevapladı

Maşallah canm gözün aydın darısı bize inşallah <3

-Reklam-
0 oy
22 Haziran 2022 (423 puan) cevapladı
darısı başımıza inşallah cnm 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 441 göst.
+1 oy
0 cevap 170 göst.
0 oy
18 cevap 997 göst.
0 oy
1 cevap 281 göst.
10 Ağustos 2024 Doğum kategorisinde Emine krks (36 puan) sordu

1,512,703 soru

24,672,774 cevap

367,359 kullanıcı

...