0 oy
171 göst.
22 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (141 puan) sordu
Merhaba ben 15haftalik hamileyim.doktorumninnate omega 3 önerdi.ama onun icinde titaniyum dioksit var.ben temiz bir multivitamin istiyorum sizce hangi marka kullansam iyidr
Gebelik haftası 15

1 cevap

0 oy
22 Haziran 2022 (498 puan) cevapladı
Regenesis kullanıyorum ben 
22 Haziran 2022 (141 puan) yorumladı
İlacin uzerinde yardimci madde olarak neler var rica etsem resmini burda paylasmak mumkunse paylasirmisinuz
22 Haziran 2022 (141 puan) yorumladı
İlacin uzerinde yardimci madde olarak neler var rica etsem resmini burda paylasmak mumkunse paylasirmisiniz
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 337 göst.
0 oy
9 cevap 722 göst.
0 oy
4 cevap 265 göst.

1,512,632 soru

24,671,496 cevap

367,283 kullanıcı

...