0 oy
362 göst.
20 Haziran 2022 Hamilelikte Testler kategorisinde (122 puan) sordu

Adetim den 3 gün geçti test yaptım çıkmadı biraz daha beklemeli miyim art-ı med gebelik testi ile yaptım bu testle hamilelik öğrenen oldu mu 

image

Gebelik haftası Belli değil

4 Cevap

0 oy
20 Haziran 2022 (921 puan) cevapladı
Ben de bununla öğrenmiştim canım. Birkaç gün daha bekle testi tekrarla yine çıkmazsa doktora gidip adet olmadığını belirtirsin başka bir şey var mı diye bakar
20 Haziran 2022 (122 puan) yorumladı
Tesekkür ederim öyle yapacağım
-Reklam-
0 oy
20 Haziran 2022 (79 puan) cevapladı
Bende bu test ile öğrendim en erken 1 haftagecikmesini   bekle garantiye al bende bir hafta beklemiştim garantiye almak için ins hayirlisi olur
20 Haziran 2022 (122 puan) yorumladı
Tesekkür ederim
0 oy
20 Haziran 2022 (507 puan) cevapladı
Ben yapmıştım ama boş gebelikti bu test mesela iyi şimdi tekrar gebeyim 2 gün geçmişti günüme yapmışım ucuz bir test almıştım bu test ona göre kaliteli olmasına rağmen hemen sonuçlandı. Ardından erken gebelik testi almıştım yine pozitifti çok şükür 5 buçuk ayı devirdik zorluklarla.. 
20 Haziran 2022 (122 puan) yorumladı
Tesekkürler Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin bebeğinizi
22 Haziran 2022 (507 puan) yorumladı
Amin Allah razı olsun darısı senin ve isteyen herkesin başına..
0 oy
20 Haziran 2022 (289 puan) cevapladı
Kan ver sağlık ocağında canım ben adetime 4 gün kala verdim pozitif çıktı şu an 6 haftalık hamileyim varsa kanda çıkar zaten beta hcg değerinden 
20 Haziran 2022 (122 puan) yorumladı
Bir kaç gün daha bekleyeyim sonra kan vereceğim hayırlısı olsun teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 701 göst.
6 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mercan turan (72 puan) sordu
0 oy
10 cevap 470 göst.
0 oy
3 cevap 304 göst.

1,512,225 soru

24,666,450 cevap

367,010 kullanıcı

...