0 oy
252 göst.
19 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (318 puan) sordu
Ilk dogumum sezeryan oldu tabi bebegm tersti kizim 4 yasinda suan ikinci hamileligim 4 sene gecti ustunden devlete gidiyorum normal dogum yapma sansimiz hic mi yok bizim sezeryandan korkuyorum bu kizim dönmüs asagiya normali beklesem olur mu
Gebelik haftası 35+3

3 Cevap

0 oy
19 Haziran 2022 (441 puan) cevapladı
Devlet yaptırmıyor diye biliyorum bulunduğunuz yerde özelde bir doktor varsa onunla görüşün
-Reklam-
0 oy
19 Haziran 2022 (2,906 puan) cevapladı
Sezeryansa sezeryan oluyorsun ssvd içinse özel hastanede çok iyi doktor bulman lazım 2kati fiyat istiyorlar onun içinde 15 20 bin 
0 oy
19 Haziran 2022 (1,654 puan) cevapladı
Normalden sonra sezeryan yaparlar mı arkadaşlar devlette isteğe bağlı bende bunu merak ediyorum 
19 Haziran 2022 (333 puan) yorumladı
Devlet sezeryan yaptirmaz aksi bi durum olmadikca
19 Haziran 2022 (318 puan) yorumladı
Istege bagli yapmiyorlar devlette benim kzim dönmemisti bide kalbi hizlanmis dedi acillen sezeryana aldilar ikinciye hamileyim normal dogum yapamazmiyim diye merk ediyorm 4 yil gecti

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 320 göst.
9 Mayıs 2024 Doğum kategorisinde Mlkygz (61 puan) sordu
0 oy
2 cevap 286 göst.
27 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elif-o (372 puan) sordu
0 oy
19 cevap 1,215 göst.
4 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ilay_10 (34 puan) sordu
0 oy
5 cevap 471 göst.
14 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gozde & Mina (790 puan) sordu

1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,395 kullanıcı

...