0 oy
366 göst.
17 Haziran 2022 Doğum kategorisinde (32 puan) sordu
Perşembe günü saat 6 dan beri gelip giden sancılarım var 15 dk ya bu bazen 7 dkya bi düşüyor kivrandiriyor resmen 1 dk sürüp geçiyor ama şuan cuma saat 6 ve ben gece hiç yatamadim 5 dk iyiysem 1 dk çok kötüydum bebegim ağrı geldikçe taş gibi oldu karnım şuan karnimdaki ağrı gecti bacaklarıma vuruyor çok kötü sızlatıyor oda sinirden agliyorum
Gebelik haftası 38+5
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
17 Haziran 2022 (2,817 puan) cevapladı
Belki açılman vardır doktora git hemen
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 745 göst.
0 oy
5 cevap 1,104 göst.
0 oy
3 cevap 672 göst.

1,512,335 soru

24,667,925 cevap

367,095 kullanıcı

...