0 oy
191 göst.
17 Haziran 2022 Doğum kategorisinde (57 puan) sordu
Kızlar dün normal kontrol için hastaneye geldim iki gün önce az biraz suyum gelmişti doktor yatış verdi dünden beri serumlar takıyorlar sunimi deilmi bilmiyorum 2 cm açıklık var ama sancı yok çok hafif gidip geliyor sezeryan olmak istemiyorum  dua edin
Gebelik haftası 37
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
17 Haziran 2022 (2,817 puan) cevapladı
Allah yardımcın olsun inşallah canım
17 Haziran 2022 (57 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 105 göst.
0 oy
8 cevap 528 göst.
0 oy
3 cevap 501 göst.
0 oy
8 cevap 593 göst.

1,512,804 soru

24,674,025 cevap

367,432 kullanıcı

...