0 oy
376 göst.
16 Haziran 2022 Doğum kategorisinde (581 puan) sordu
Çok şükür 15,haziran çarşamba günü bende yavrum kucağıma aldım kızlar darısı sizlerin başına sezeryan doğum oldu merak ettiğiniz sorular varsa sorablrsiniz şeker vsr bende bebekte bişey olur diye çokk korkmuştum ama olmadı çok şükür 
Gebelik haftası Doğdu
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

2 Cevap

0 oy
16 Haziran 2022 (769 puan) cevapladı
Gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün insallah 
-Reklam-
0 oy
16 Haziran 2022 (1 puan) cevapladı
Ben de sezeryan olacağim pazartesi günü tavsiyelerriniz neler kesinlikle şunu yap bunu yapma diyeceğiniz benm de şekerden kaynaklı sezeryan olucak 
17 Haziran 2022 (2,924 puan) yorumladı
Bnde şekerden ve bi kac bi seyden daha kaynakli sezeryan oldum. Doğum sonrası kesinlikle yatma yürü mutlaka. Ve sütün hemen gelmesi için uyumak çok önemli kesinlikle uyu uyandığında bi bakacaksın ki göğüslerin şişmiş ve su içmeyi ihmal etme süt için. Vücut kuru kalirsa süt inmez.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 1,083 göst.
0 oy
5 cevap 1,537 göst.
0 oy
3 cevap 1,198 göst.
1 Ocak 2022 Doğum kategorisinde Papatya0000ccc (272 puan) sordu

1,512,350 soru

24,667,987 cevap

367,102 kullanıcı

...