0 oy
282 göst.
14 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (31 puan) sordu
Kizlar 36 haftaligim kıl kurdu dedikleri illet var bende ilk defa böyle bişey yaşıyorum bı haftadır naptiysam geçemedi doktoer ilacda veremem dedi napicam öyle piskolojism bozuldu sizin öneriniz varmi
Gebelik haftası 36
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
14 Haziran 2022 (472 puan) cevapladı
Bende bugün onun için hastanedeydim kabak çekirdeği ve hijyene dikkat et ilaç veremem dedi. Çok zormuş valla nerden bulaştı anlamış değilim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 401 göst.
0 oy
2 cevap 353 göst.
0 oy
4 cevap 446 göst.
22 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Selmes (130 puan) sordu

1,512,806 soru

24,674,036 cevap

367,433 kullanıcı

...