0 oy
140 göst.
13 Haziran 2022 Doğum kategorisinde (26 puan) sordu
37+4 ara sıra kzlar karnımın altı ağrıyor adet ağrısıgibi kasıklarma vuruyo sonra belim ağrıyo bi süre sonra geçiyor doğum sancısımı bilemiyorum bide batma oluyor hareket ettikçe sanki afedrsinz alt tarafım düşecekmiş gibi hissediyorum ilk hamileliğim 
Gebelik haftası 37+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 359 göst.
16 Haziran 2023 Doğum kategorisinde Meral Eker (11 puan) sordu
0 oy
1 cevap 399 göst.
0 oy
4 cevap 234 göst.
0 oy
0 cevap 171 göst.
4 Kasım 2022 Hamile Kalamama kategorisinde Prensannesi15 (104 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...