0 oy
305 göst.
11 Haziran 2022 Doğum kategorisinde (1 puan) sordu
Dördüncü gebeliyim kordon bağlamayı düşünüyorum bir zararı varmı 
Gebelik haftası 20.haftasindayim

1 cevap

0 oy
11 Haziran 2022 (490 puan) cevapladı
Bir daha hiç çocuk düşünmiceksen sorun olmaz bence ama tıp gelişiyor sonuçta ilerde 5. Yide düşünüyorum dersen bağlattırma
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 333 göst.
30 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sibelce (441 puan) sordu
0 oy
1 cevap 166 göst.
0 oy
1 cevap 252 göst.
0 oy
13 cevap 1,177 göst.

1,512,619 soru

24,671,357 cevap

367,277 kullanıcı

...